2013. augusztus 31., szombat

Európai szuperkupa

Ez a bejegyzés nem a sztorimhoz kapcsolódik.Csak az egyik szereplőjéhez,Fernando Torreshez,a kedvenc játékosomhoz.Tegnap a Chelsea és a Bayern mérkőzött meg a szuperkupáért.Szoros meccs volt már a 8.percbe gól született Fernando révén.A Chelsea nagyon hajtott,szerintem jók voltak.De a Bayern is nagyon jó volt,rengeteg helyzetük volt,ügyesek voltak ez vitathatatlan.Szoros meccs volt és őszintén szólva én úgy gondolom,hogy mindkét csapat megérdemelte volna a győzelmet.Bár tény,hogy jobban örültem volna,ha a Chelsea nyer és Lukaku berúgja a 11-est.Dehát nem így lett.A csapatok megtettek mindent a győzelemért.,és én tényleg büszke vagyok a Chelseare,mert nagyon igyekeztek,de a Bayern mégis csak többet tett.Erősebbek voltak,és nyilván szerencse is kellet a győzelemhez.Ha jól belegondolok,így volt igazságos,hiszen a tavalyi BL döntőt a Kékek nyerték meg ugyanígy...Szóval megint nem a Chelsea vitte haza a kupát,de ami tegnap nem sikerült az majd sikerül máskor egy másik kupával,vagy talán jövőre is ugyanezzel...ki tudja???
Blue is the colour!
  
Gólok:
Chelsea: F.Torres(8.perc),Eden Hazard(93.perc)
11-es rúgók:
David Luiz
Oscar
Frank Lampard
Ashley Cole
Romelu Lukaku

Bayern München: Frank Ribéry(47.perc),Javi Martinez(123.perc)
11-es rúgók:
David Alaba
Toni Kroos
Lahm
Frank Ribéry
Shaqiri






,,Sometimes we need to lose,
to win the future!"/David Luiz/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése