2014. június 28., szombat

Díjat kaptam:)

A díjat nagyon köszönöm Arielle-nek:)!

Szabályok:

  • Írj 11 dolgot magadról
  • Válaszolj, a jelölő által kiírt kérdésekre
  • Írj 11 kérdést
  • Küld tovább 11 blognak

11 dolog magamról:


  1. Az első történetemet 11 éves koromban  írtam és a Tokio Hotel tagjai voltak a főszereplők.
  2. Sosem gépen írom meg a történetek fejezetei,hanem mindig papíron és csak ezután gépelem be.
  3. Áprilisban voltam olyan szerencsés,hogy eljuthattam Londonba egy Chelsea meccsre.Örök hála ezért a szüleimnek:)
  4. Az egyik álmom az,hogy egyszer eljuthassak Amerikába.
  5. Ha lehetséges akkor felnőttként újságíró szeretnék lenni.
  6. A kedvenc filmem a 10 dolog amit utálok benned.
  7. A kedvenc számom (jelenleg) a My Chemical Romactól a Disenchanted.
  8. Rengeteget beszélek,órákon át képes lennék csak mondani és mondani...:)
  9. Egészen kicsi koromtól kezdve utálok aludni.
  10. Még csak 14 éves vagyok,néha ezért fordulhatnak elő hülyeségek,vagy gyerekes dolgok a történetekben,de igyekszem fejlődni!El kell kezdeni valahol,nem?!:))
  11. Tavaly nyáron találkoztam Leiner Laurával a Szent Johanna Gimi írójával:))

11 kérdésre a válasz:

  1. Zene?Ezen a téren a barátaim elmondása szerint fura vagyok.:)Körübelül 10 előadó van,akiket hallgatok,mást nagyon nem.Ezt a 10-et inkább nem sorolom fel,de a legtöbb közülük rock,kivétel ez alól Shakira.:)
  2. Könyv?A kedvencem Leiner Laurától a Szent Johanna Gimi,de nagyon megfogott Cora Carmack könyve a Színjáték is.
  3. Sorozat?A kedvencem az Életem értelmei és az Így jártam anyátokkal.
  4. Szín?Kék.
  5. Sport?Pár éve röplabdáztam,de abbahagytam,nem voltam benne nagyon tehetséges.Azóta nem sportolok,csak néha eljárok futni.Ennek ellenére a focit imádom nézni.
  6. Karrier vagy család?Én a családot választanám:)
  7. Mi az amire a legjobban vágysz?Szeretnék újságíró lenni meg persze szerelmes.Ez a két legnagyobb vágyam.:)
  8. Mitől félsz?Attól,hogy olyan embereket veszítek el,akik fontosak nekem.Plusz még rettegek a bogaraktól.
  9. Ideális partnernek kit tudsz elképzelni?Fernando TorrestXD.Viccen kívül konkrét elképzelésem nincs arról,hogy ki legyen,a lényeg az,hogy szeressen.
  10. Mióta írsz?Három éve,11 éves korom óta.
  11. Melyik blogot olvasod rendszeresen?Nagyon sok blogot olvasok,ha nem gond nem sorolnám fel őket,az túl sok lenne.

11 kérdés magamtól:
  1. Miért szeretsz írni?
  2. Miért kezdted el az írást?
  3. Nézed a világbajnokságot?Ha igen,kinek szurkolsz?
  4. Mi a legnagyobb álmod?
  5. Hány éves vagy?
  6. Mi a kedvenc számod?
  7. Mi volt eddig a legjobb élmény az életedben?
  8. Mi a kedvenc filmed?
  9. Ha a világon bárhová elmehetnél,hova utaznál el?
  10. Voltál már szerelmes?
  11. Mit tervezel a nyári szünetre?
Akiknek tovább küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése