2015. augusztus 10., hétfő

3.rész

Sziasztok!
Meghoztam az új részt,remélem tetszeni fog.Ha bármilyen véleményetek van,szívesen elolvasom a kommenteiteket.
Ölel:
Abby:)

/Axl/


Másnap reggel korábban ébredtem,mint Michelle.Ő még mindig a padon feküdt ugyanúgy,ahogy előző este.Barna,kissé hullámos haja kócosan lógott az arcában,habár fekete sminkje elkenődött,még így gyönyörűen nézett ki.Csak álltam a pad mellett és Michellet bámultam.Alaposan végig néztem,tetőtől talpig,de eme kellemes elfoglaltságban megzavart Duff. -A Truobadourban.Elég neves hely,a Santa Monica utcán van,sokan járnak arra,főleg esténként.
-Jó reggelt haver!-gyújtott rá egy cigire,majd nekem is adott egy szálat.
-Neked is.Többiek?
-Még alszanak.-felelte szűkszavúan,majd kifújta az orrán a füstöt.-Szeretnék veled beszélni Axl!-vont félre a stég felé.
-Mondjad csak Duff.
-Igazából kérdezni akarom.-felelte,miközben velem együtt leült a tópart azon részére,ahol előző este voltunk.
-Duff,mondtam már,hogy nem megyek el veled randizni!-röhögtem fel a colos punkkal egyetemben.
-Te hülye barom!-boxolt bele a karomba.-Én meg már számtalanszor elmondtam,hogy nem vagyok meleg,a csajok jönnek be,nagyon is..és Michelle nem rossz nő!-tette hozzá,mire a széles vigyor lehervadt az arcomról.
-Erről akartál beszélni?
-Aha.Mert úgy vettem észre,hogy te is ugyanazt gondolod róla,mint én.
-Nem tévedtél!-helyeseltem.
-Tehát bejön,és lefogadom,hogy meg akarod szerezni,egy éjszakára minimum.
Bólintottam,de a szívem összeszorult.Tudtam,hogy Michellet nem kaphatom meg egy éjszakára,és volt olyan érzésem,hogy őt talán nem is akartam.De ez akkor még túl kezdetleges és hirtelen jött érzés volt.
-Tudod Duff,ő más,mint a többi csaj,akivel eddig találkoztam.Neki nem volt szimpatikus a csajozós dumám,ő nem volt oda meg vissza tőle,nem tárta szét a lábát 2 mondatom után...és ez amennyire szar,pont,annyira jó is.Ez azt jelenti,hogy nem könnyen kapható...tudod milyen rég találkoztam ilyen lánnyal?Ő nem olyan,mint az eddigiek érted?
-Értem,persze.De ismerlek,te nem változol,csak szex és más semmi!
-De csak,mert félek az ilyen komoly kapcsolatos szaroktól...minek vágja bele,úgyis vége lesz egyszer?!-suttogtam magam elé bámulva.
-A hozzáállásod szar,de ez érthető azok után,amit gyerekként meg tiniként átéltél.Viszont te nem jutnál a szüleid sorsára!Tudom,hogy apád...-kezdte,de én félbeszakítottam.
-Nem akarok erről beszélni Duff!Még csak visszagondolni se akarok rájuk...gyűlölöm az egész családomat!-ordítottam,de Duff meg se rezzent.
Tisztában volt vele,hogyha felemlegeti ezt a témát kiakadok,számtalanszor látott már ebben az állapotban.Tudta,hogy érzékenyen érint a dolog,utáltam is róla beszélni,mert akkor gyengének,sebezhetőnek és mindenekelőtt végtelen szomorúnak és dühösnek éreztem magam.
-Sajnálom,hogy felhoztam!-kért elnézést,aztán rögtön másról kezdet beszélni.-Annak ellenére,hogy félsz,szerintem sokkal jobban járnál egy komoly kapcsolattal,mint ilyen egy éjszakás kalandokkal.Boldogabb lennél,hidd el,megállnád a helyed egy nem csak szexről szóló kapcsolatban is!-mondta,és minden egyes szava nagyon jól esett.
-Bár így lenne Duff!De a gond ott kezdődik,hogy még az érzelmeimet se tudom kimutatni,egy elcseszett csávó vagyok!
-Dehogy Axl!Ha nagyon akarod és erősen próbálkozol meg fogsz tudni nyílni az embereknek,akár Michellenek is,csak idő kell hozzá.Értékelni fogja,ha az igazi énedet adod és nem valami szar szöveggel akarod őt felszedni.Michelle szerintem különleges csaj,ne cseszd el!
-Tuti,hogy el fogom!Akármennyire is igyekszem,nem leszek elég jó,sem neki,sem másnak!Inkább neked kéne bepróbálkoznod nála!Tegnap is valami olyasmit mondott,hogy veletek,ha jól értelmeztem főként veled jobban érezte magát,mint velem!-vágtam rá mérgesen,majd elnyomtam a cigimet.
-Lehet,hogy így volt,de a viselkedésén,akkor is más látszott!Neked kell érdeklődni utána,bejössz neki szerintem.Viszont semmiképp se nyomulj rá annyira,mint mondjuk előző nap,csak ismerkedj és légy őszinte,légy önmagad,pont,mint velünk!Egy normális kapcsolat kialakításához idő kell,meg persze türelem!-adott tanácsot a punk,amiért hálás is voltam neki.Duff tapasztalt volt,hiszen régebben volt egy barátnője,akit elmondása szerint mindennél jobban szeretett.Ez látszott rajta valahányszor róla beszélt,kár,hogy a kapcsolat tragikus véget ért.pont Duff nem érdemelte volna ezt.-Ja és amíg a meghódításán dolgozol,nincs semmi szex!-tette hozzá gyorsan.
-Na látod ezért nem volt nekem egynél több komoly kapcsolatom..ez nekem sok!-sóhajtottam fel.-Egyszer már végig csináltam mindezt,erre mi lett a vége?Fájdalom és keserűség.
-Annak már legalább 2 éve Axl,nem kesereghetsz örökké Emilyn,jó ő szemét volt veled,de ez nem azt jelenti,hogy Michelle is az lesz!Muszáj kis áldozatot hoznod!
-Tudom.
-Akkor meg ne keress kifogásokat,itt a lehetőség,használd ki!
-Ezt fogom tenni,vagy legalábbis megkísérelni.Igazad van,azt hiszem!
-Biztosan.-mosolyodott el.
-De neked nem gáz,hogy ráhajtok Michellere?-kérdeztem,mert semmiképp sem akartam egy többéves barátságot tönkretenni egy lány miatt.
-Nem.Rengeteg csaj van még LA-ben és egyébként is szökőévente egyszer egyszer van az,hogy téged igazán érdekel egy nő!
-Igen.Kösz mindent haver!
-Nincs mit és sok sikert!Na de elég az érzelgősködésből-bújt ki az ölelésemből.-Agyadra mehetett a szerelem!-röhögött Duff,miközben elindultunk vissza a többiekhez,akik már javában reggeliztek.
-Nem vagyok szerelmes!
-Még Axl,még...-válaszolta sejtelmesen,majd gyorsan leült Slash mellé.
-Hát ti meg mit romantikáztatok ott ketten a stégen?-érdeklődött vihogva Izzy.
-Anyád!-vágtam hozzá egy épp kezem ügyébe kerülő tárgyat,ami jelen esetben egy cipő volt,azt hiszem Stevené.
-Kösz jól van!-vigyorgott tovább Izzy,majd hozzám vágta az általam eldobott lábbelit.
-Hé idióták adjátok oda!-ordította félálomban Steven,aztán kivette a kezemből a fekete Conversét.
-Nyugi,nem állt szándékunkban megtartani azt a bűzbombát!-pacsiztam le Izzyvel a kijelentésem után.
Ekkor vettem észre Michellet.A pad támláján ücsörgött az én kabátomban és Slashel diskurált.
-Jó reggelt Michelle!-vágódtam le mellé,mire ő mosolyogva felém fordult.
-Neked is!Na és srácok mit fogtok ma csinálni?-érdeklődött kíváncsian.
-Szerintem keresünk valami melót,nem skacok?-fordult körbe Steven,mi pedig helyeseltünk.-És te?
-Én lassan megyek a bárba dolgozni.-húzta el a száját,látszólag nem lelkesedett a munkájáért.
-Melyik helyen is dolgozol?-kérdeztem.

-Lehet,hogy benézünk!-beszéltem a többiek nevében is,de tudtam,hogy nem fogják ellenezni a dolgot.-Meddig vagy ott?
-Hajnalig.Ha van kedvetek,akkor gyertek nyugodtan!-vigyorgott vidáman,majd felállt.-Mennem kell,akkor este a Troubadourban,vagy itt,már ha itt lesztek.
-Mi itt leszünk,úgyhogy várunk majd!-lelkesedett Slash,de mindenki osztozott vele az érzésben.
-Okés.Kösz a kabátot,Axl!-adta vissza a felsőmet,majd azzal a lendülettel búcsúzóul megölelt először engem,aztán a többieket is.-Csá srácok!-köszönt el és a sporttáskáját a vállára kapva elindult.
Távozása után szótlanul ücsörögtünk és bámultunk egymásra.Mind gondolkoztunk.
-Baszki,én nem dolgozni jöttem ide,hanem zenélni!-törte meg a csendet Slash.
-Tudod,hogy mi is!De a zenéléshez pénz és ismeretség,meg persze jó kapcsolatok is kellenek,ehhez pedig munkára van szükségünk!-vázolta fel Izzy az általam oly sokszor elismételt gondolatmenetet.
Slash erre elfintorodott és a többiekkel együtt inkább beletörődött a szituációba.Ezután beültünk a furgonba és útra keltünk a nagyvárosban valami munka után kutatva.A kocsival végülis leparkoltunk a Troubadour előtt.mivel kitaláltuk,hogy öten ötfelé megyünk,hátha úgy nagyobb szerencsével járunk.Michelle munkahelye előtt volt a találkozási pont hétkor,addig mindegyikőnknek rá kellett bukkannia egy kis pénzt fizető állásra.
Céltalanul bolyongtam az utakon és a hirdetéseket néztem.A villanyoszlopokra kiragasztott szórólapok fele valamiféle banda fellépését hirdette,bevallom minden egyes együttest irigyeltem,még azokat is akik csak kisebb szórakozóhelyeken,de legalább játszhattak.Mi meg csak a szabad ég alatt tengődtünk kevés pénzzel,pár hibás hangszerrel és persze időközben még a kaja is elfogyott,igaz ekkor csupán két napja voltunk a városban.Viszont ezért kellett a meló,de baromira.Az idő már fél hat felé járhatott,ám én semmi elfogadható állást nem találtam,de aztán szembe találtam magam a Tower Videoval,aminek az ajtajára 'eladót keresünk' felirat volt kiírva,gondolkodás nélkül bementem az üzletbe.
-Üdv.Miben segíthetek?-kérdezte a pult mögött álló idős nő.
-Az álláshirdetés felől érdeklődnék.
-Oh,érdekelné?Rendben,magával együtt még négyen jelentkeznének a helyre,csütörtökön kettőkor tartok egy állásinterjút.-felelte,majd átnyújtott egy papírt,melyen a hely és annak címe,valsmint az állásinterjú időpontja szerepelt,illetve egy telefonszám.
-Nekem létfontosságú lenne ez a munka,akár már holnap is kezdenék!-próbálkoztam be kétségbeesetten.
-Elhiszem uram,de..-kezdett volna kifogásokat keresni,viszont félbeszakítottam.
Emily volt az első lány,akinek könyörögtem,nem vállt be.Akkor megfogadtam,hogy egy nőnek sem könyörgök többé,ez volt az első és akkori reményeim szerint utolsó alkalom is,hogy megszegtem a fogadalmamat.Mindenesetre ez hatott az idős hölgyre.
-Akkor holnap kettőkor várom Mr...-itt kérdően rám nézett,hiszen még csak be se mutatkoztam.
-Axl Rose.-nyújtottam kezet.
-Feltételezem,nem ez a törvényes neve.
-Hát nem egészen.-válaszoltam morcosan,mert utáltam az igazi nevemet,az is rossz emlékeket idézett elő.
-A szerződést nem írhatja alá ezen a néven.-folytatta,mire elhatároztam,hogy amint lehet hivatalosan is megváltoztatom a nevem.-Én Stephanie Carter vagyok.-viszonozta a kézfogásomat.-Viszontlátjuk egymást holnap kettőkor,ne késsen Mr.Rose!-figyelmeztetett.
-Nem fogok,mégegyszer köszönöm!Viszlát!-hagytam el a helyiséget örömtelien.
Baromi boldog voltam,sikerült állást találnom és ez már előrelépés volt,alig vártam,hogy elújságoljam a nagy hírt a srácoknak.Mire a Troubadour elé értem már mindannyian ott vártak rám.
-Szereztem  munkát!-ugrottam Slash hátára röhögve.
-Én is!-mondta vigyorogva Slash és azzal a lendülettel ledobott az aszfaltra. 
-Kösz baszd meg!-egyenesedtem fel,de a hátsóm még fájt egy kicsit.-Na és hol fogsz dolgozni?
-Egy közeli újságoknál.És te?
-a Tower Videonál,lemezbolt meg videó kölcsönző szerű bolt.Ti skacok valami?-fordultam kérdőn Izzyék felé.
Végül kiderült,hogy Izzy és Steven semmit sem találtak,de Duffnak egy telefonközpontban sikerült kiharcolnia az állásinterjút.Ötből hármunknak már volt valami meló alakulóban és ezt jó jelnek vettem.Ennek örömére beültünk a Troubadourba inni egyet.
-Amíg vártunk rád,kitaláltunk még valamit!-kezdte Steven,majd jelentőségteljesen összenézett a többiekkel.
-Mit?-fürkésztem a tekintetüket kíváncsian.
-Vehetnénk egy lakást együtt Michellel.Neki is kell pénzt spórolnia,nekünk is,így megosztjuk az összeget,tehát félretenni is tudunk,és még fedél is lesz a fejünk felett.Mindenki jól jár,főleg te Axl,így nagyobb esélyed van rányomulni Michellere.-ismertette az ötletüket Izzy,de én az utolsó mondatára reagáltam csak,azzal,hogy jó erősen bokán rúgtam Duffot,amiért kitálalta a reggeli beszélgetésünket.
-Áúú most meg mi bajod van?!Én nem mondtam semmit,egyszerűen Izzyék se hülyék.-védte magát Duff.

-Jó mindegy.Az ötletre visszatérve,nekem tetszik!
-Akkor megkérdezzük Michellet?
-Még szép!-helyeseltünk Stevennel karöltve.
A szemünkkel pásztázni kezdtük a tömeget,amiben egy idő után megpillantottuk Michellet,így hevesen integetni kezdtünk neki,ő pedig az eldugott boxunkhoz jött.
-Sziasztok,örülök,hogy itt vagytok!
-Mi is.Ráérnél egy percre?Kérdezni akarunk valamit.-kezdte Duff,mire Michelle bólintott és helyet foglalt mellettem.
A tervünket Slash ismertette Jonessal,mi pedig tűkön ülve vártuk a válaszát.
-Még meggondolom.-felelte megfontoltan,a srácokkal tudomásul véve a válaszát egyemberként válaszoltuk,hogy "oké".-Három körül végzek,megvártok?
-Persze.-vágtam rá,egyik srác sem mondott ellent.
Nem is bánták meg,hogy helyettük is döntöttem,mert így hajnalig Michelle szervírozta nekünk az ingyen piákat,meg persze rengeteg jó csaj volt a buliban.Én ezúttal Duff tanácsára egyet se szólítottam le,csak Michelle érdekelt.De nagyon nehezemre esett visszafogni magam.
Három után nem sokkal végre megjelent Michelle közölte,hogy indulhatunk.Ezt nem volt könnyű kivitelezni elvégre elég ittasak voltunk.Slash olyan mattrészeg volt,hogy azt se tudta hol van,a hátamon kellett kicipelnem a furgonig,és én sem voltam teljesen józan.Steven is hasonló állapotban volt,mint Slash,ahogy Izzy is,de ők Michelle támogatásával kijutottak a járműig,Duff meg valahogy kitámolygott a saját lábán,ám amint beült a kocsiba a gitárossal együtt el is aludt.
-Gratulálok a melóhoz!-törte meg a csendet a hátsó ülésen a fiúkkal kuporgó Michelle.
-Köszi.-bicentettem,majd a kihalt tóparton leállítottam az autót.Szerencse,hogy annyira nem voltam kiütve,mint Slashék,mert kissé nehéz volt eltalálnom odáig.
Amint leállítottam a motort Michelle kivágta az ajtót és a pad felé indult,de ezúttal a táskáját nem vitte magával,ezt jó jelnek vettem.
-Ma is kint alszol?-kérdezte,amint észrevette,hogy követtem őt.
-Ha te is,akkor én is!
Michelle erre csak mosolyogva megcsóválta a fejét,majd elnyúlt a padon.
-Fáradt vagyok!-motyogta.
-Én is!-terültem el a kissé hűvös földön.-Látod,ha vennénk lakást,soha többé nem kéne így aludnunk!
-Majd meglátjuk ezt a lakás dolgot Axl,most viszont mindjárt leragad a szemem,jó éjt!
-Neked is!-válaszoltam és vele együtt álomba is merültem.A bulizás is pont annyira lenne fárasztó,mint egy munka..legalábbis ezek szerint.
De Michelle kimerültebb volt nálam,erre mérget vettem volna,hiszen még arra sem kapta föl a fejét,mikor dörögni kezdett.Tudtam,hogy lassan vihar érkezik,bár reméltem,hogy elvonul felettünk,nem így történt.Az eső úgy zúdult lefelé,ahogy az égből lefért.Michelle is talpon volt már,és velem egyetemben rohant a pár méterrel arrébb lévő öreg Fordhoz.Idegesen kezdtem feszegetni a vezető ülés oldalán lévő ajtót,de nem nyílt,persze,hogy most zárták be,egész addig ez valahogy nem volt szokásuk.
-A fenébe is!-rúgott bele a kerékbe dühösen Michelle,én meg az üvegen kezdtem dörömbölni.
-Nyissátok ki basszus!-ordítottam.Duff kapcsolt először,így ő beengedett végre minket.Michellet magam elé engedtem,utána pedig én csúsztam be mellé.
-Ez így nem jó!-állapította meg.-Most az én seggemben van a sebváltó!
-Ugye milyen szar is az?-nevettem fel,ő pedig követte a példámat.-Na jó gyere!-húztam az ölembe,hogy jobban elférjünk.
Michelle érezhetően feszélyezve érezte magát ettől,ráadásul Duff is az ölében terpeszkedett.
-Veszünk egy lakást!Ezt itt és most kijelentem.-szakította meg a némaságot.
Ekkor Slash felhorkantott a hatalmas égzengésre meg az sem tetszett neki,hogy a Los Angeles-i szél kishíján felborította a furgont.
-Teljesen biztos vagyok abban,hogy vennünk kell egy lakást..még ma!-dünnyögte félálomban Michelle,persze ezt azért nem vettem komolyan.
Lassan teljesen elszenderedett én meg csak az ölemben tartottam,korábban sose csináltam ilyet egy csajjal,Emilyn kívül persze.Ringattam őt egy kicsit az ölembe,és ismét megmagyarázhatatlan boldogságot éreztem.Lehet,hogy aznap lefeküdhettem volna négy csajjal is,viszont akkor úgy éreztem,hogy többet ér számomra az,hogy Michelle a karjaim között aludt,mint egy szexel teli éjszaka ismeretlen nőkkel.Meglepett engem is,hogy így gondolom,de ebből is látszik,hogy rohadtul megbabonázott Michelle.
Azon az éjszakán határoztam el,hogy így vagy úgy,de meghódítom...akkor még nem tudhattam,hogy mennyi akadállyal is kell megküzdenem ezért.

2 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Szégyellem magam amiért az előző részhez nem kommenteltem, de most ismét visszatértem. A részben tetszett,hogy főleg Axl lelki világára koncentráltál, sikerült úgy bemutatnod, hogy nem lett nyálas, de nem is olyan mint egy deszka. A közös lakás ötlete fantasztikus, el se tudom képzelni mi lesz ott ha sikerül találni egy lakást. Remélem a következő részben Michelle érzéseiről is megtudunk valamit.
    Siess a következő fejezettel :)
    xoxo Szabina :)

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Köszönöm nagyon jól esik a véleményed,máskor is szívesen olvasom.
    Igyekszem a következő résszel most végre otthon vagyok úgyhogy hamarosan hozni fogom :)
    Ölel: Abby :)

    VálaszTörlés